Stas | Дата: Пт, 30.12.2011, 00:03 | Сообщение # 1 |
Повідомлень: 126
| Как создать видео из демки
В данной статье мы расскажем, как из обычной CS-демки можно сделать видеоролик в формате AVI, а точнее сжатый AVI, потому как никому не нужен ролик длительностью в 1 минуту и размером 2 Гб
Необходимые программы и суть процесса Сразу оговоримся о софте, необходимом для создания клипа:
VideoMach простенький видеоредактор, позволяющий склеить несколько картинок в клип и добавить музыку (размер: ок. 1,4 Мб + нужен кряк)
Кодек DivX відеокодек, що стискає AVI-файл у формат DivX (розмір: ок. 3,5 Мб) Перетворити демку з формату *. DEM відразу в стислий *. AVI не можна (хоча й існують програми, що записують з екрану в AVI формат, наприклад, програма FRAPS, але з великими дозволами вона працює кострубато), тому доводиться діяти поетапно:
При програванні демка «розрізається» на велику кількість BMP-картинок (скріншотів) Потім ці скріншоти «склеюються» в відеоредактора і стискаються кодеком в кліп Всі скріншоти записуються в папку Half-Life. При «нарізці» скріншотів гра дуже сильно гальмує - нічого страшного, просто вінчестер не зовсім встигає записувати скріншоти в кількості 30 штук в секунду, доведеться почекати.
Вимоги до комп'ютера для запису кліпу Головне, щоб у Вас було достатньо вільного місця на вінчестері, а саме на диску з встановленим Half-Life (тому що скріншоти записуються саме туди).
Тут дуже важливе значення має розширення, встановлене в CS, оскільки саме воно визначає розмір майбутніх скріншотов. Далі ми наводимо таблицю, з якої видно скільки місця необхідно на диску, щоб записати кліп тієї чи іншої довжини залежно від дозволу (домовимось, що в 1 секунді - 30 кадрів).
Таблиця залежності розміру кліпу від дозволу і тривалості (в 1 сек - 30 кадрів)
Дозвіл | 1 кадр 1 сек 10 сек 30 сек 1 хв 2 хв 3 хв -------------------------------------------------- --------------------------------- 400x300 | 352 КБ 11 МБ 105 МБ 315 МБ 630 МБ 1,3 ГБ 1,9 ГБ 512х384 | 577 КБ 17 МБ 175 МБ 525 МБ 1,1 ГБ 2,2 ГБ 3,3 ГБ 640х480 | 901 КБ 27 МБ 270 МБ 810 МБ 1,6 ГБ 3,2 ГБ 4,8 ГБ 800х600 | 1407 КБ 42 МБ 425 МБ 1275 МБ 2,6 ГБ 5,2 ГБ 7,8 ГБ
З таблиці, наприклад, видно, що для запису скріншотів еквівалентних 10 секундам демки з роздільною здатністю 400х300 необхідно 105 Мб місця, а для запису 3 хвилин з роздільною здатністю 800х600 необхідно 7,8 Гб.
Запис скріншотів з демки Запис скріншотів з демки здійснюється консольними командами:
startmovie запускає «нарізку» скріншотов. Замість Ви пишете будь-яке ім'я; замість вказуєте кількість кадрів в секунду. Ми рекомендуємо: 30-35. У результаті, щоб почати запис треба набрати в консолі: startmovie abc 30.
endmovie припиняє «нарізку» скріншотов.
Зручно забіндіть початок і кінець нарізки скріншотів на клавіші, для цього потрібно ввести в консолі або прописати в конфіги наступні команди:
bind ["startmovie abc 30" bind] "endmovie"
Далі ми наводимо послідовність дій від запуску CS до стиснення кліпу за алгоритмом DivX.
У CS, в меню «Configuration / Video / Modes» виставляємо дозвіл, керуючись таблицею розмірів кліпу, наведеної вище (оптимально: 512х384 або 640х480)
У консолі пишемо: playdemo імя_демкі (завантажуємо демку, демка повинна лежати в папці cstrike).
У консолі пишемо: startmovie abc 30. Тепер, коли нам потрібно зняти якийсь момент, ми прибираємо консоль (йде нарізка скріншотів). Якщо якийсь момент ми не хочемо записувати, то просто висуваємо консоль (нарізка картинок припиниться, демка стане програватися трохи швидше звичайного). Щоб записати наступний потрібний момент просто ще раз прибираємо консоль. Якщо демка записана за допомогою HLTV:
У консолі пишемо: viewdemo імя_демкі (завантажуємо демку, демка повинна лежати в папці cstrike).
Кнопкою F2 викликаємо плейєр демок і відмотуємо на той момент, який хочемо зняти.
У консолі пишемо: startmovie abc 30 - загалом, як і в першому випадку.
Почнеться процес створення BMP-картинок з обраним роздільною здатністю. Під час цього процесу демка буде програватися дуже повільно (доведеться почекати). Коли потрібний фрагмент демки закінчиться пишемо в консолі endmovie і виходимо з гри.
Склеювання картинок можна з легкістю виконати в програмі Bmp2Avi. Тільки з нею вам доведеться разбіратся самостаятельно, але вона дуже легка посравненію з VideoMach.
Запускаємо програму VideoMach і завантажуємо в неї всі BMP-картинки через меню «File / Open». Ви можете змінити порядок картинок, накласти різні ефекти і т.п. Музика вставляється також через меню «File / Open». Тепер залишається вибрати кодек для стиснення і встановити параметри. Ми рекомендуємо кодек DivX.
Тиснемо зображення дискетки для визначення властивостей AVI-файлу.
Вибираємо тип файлу AVI. Якщо у фільмі не буде звуків, то відзначаємо «Video Only». У рядку «Video File» вибираємо папку, куди буде збережений кліп і даємо йому ім'я, наприклад, cs-movik.avi.
Переходимо на вкладку «Video». Тут при необхідності можна обрізати і перевернути зображення, виставити кількість квітів і т.д. Але нам потрібно налаштувати параметри стиснення, тому тиснемо кнопку «Format Options».
Вибираємо DivX кодек і тиснемо кнопку «Configure».
На першій вкладці параметрів кодека встановлюємо бітрейт, тобто кількість кілобіт на секунду. Наприклад, бітрейт 2000 складає (2000:8 = 250) 250 Кб / сек. Чим більше розмір зображення (дозвіл кліпу), тим більше потрібен бітрейт для забезпечення хорошої якості.
Чим вище бітрейт, тим краща якість кліпу і відповідно більше його розмір. При меншому бітрейті все навпаки: гірша якість, але менше розмір кліпу. А щоб зробити з відео пристойний мувік ми скористаємося програмою Sony Vegas.
|
|
| |