1. Сначала выберите сервер на котором будет производиться запись. 2. Запустите Counter-Strike и обратите его (ALT + TAB или CTRL + ESC) 3. Заходим в папку с игрой, найдите файл hltv.exe, запустите его, в открытом окне напишите connect ip_adress, например: connect swat.no-ip.org: 27016
4. Ждем пока HLTV зайдет на сервер ... 5. Чтобы начать записывать окне с HLTV пишем record "название демки" например record expertik
6. Возвращаемся снова в CS 7. Чтобы остановить запись демки в окне с HLTV пишем stop
Демка готова.
Демка сохраняется здесь>>> CS\cstrike\, назва_демкы-разные цифры-карта.dem за уроком это будет выглядеть так:expertik-2576682774-de_dust2_2x2.dem
Для просмотра демки читаем дальше!
Для просмотра Вашей демки в Counter Ctrike следует поместить ее в папку Valve / cstrike и набрать в консоли команду playdemo . Например: playdemo nazva.dem . Также можно воспользоваться командой viewdemo , с помощью которой можно перематывать демку, но тогда отсутствует звук. Например: viewdemo "название вашей демки". dem (без кавычек и название писать той демки которая уже сохранена)
Команди HLTV
[b]cachesize x - визначає кількість Кеш Frames (стандарт 32).
clients - список усіх приєднаних спектаторів та їх ідентифікаторів;
comm ім'я - задає додатковий Masterserver зразок woncomm.lst
connect host: port - приєднати проксі до сервера або головному проксі по вказаному порту;
delay n - за допомогою цього значення (у секундах; min 10) задається тривалість затримки у мовленні. Робиться це для амортизації сигналу і для того, щоб уникнути можливості зловживання різних альтернативних способів спілкування в грі з метою моніторингу. Наприклад, під час Clanwars, коли спеціально найнята «радистка Кет» спостерігаючи за гравцями команди супротивника, повідомляє їх місце розташування свом сокланавцам;
disconnect - від'єднати від проксі сервера або головного проксі;
name X - встановити ім'я Вашого проксі, де X - ім'я;
password - встановлює пароль сервера;
kick ID - відключити спектатора;
say x - послати текстове повідомлення всім спектаторам;
chatmode 0/1/2 / - вкл. / викл. функцію чату між клієнтами: "0" - відключає "1" - включає "2" - включає в разі використання MasterProxy і декількох RelayProxis можливість спілкування між кількома Spectactors, що знаходяться на різних Proxy (функція повинна бути дозволена на всіх задіяних Proxy). При частому поява в клієнта помилки Host_Error: UserMsg: Not Present On Client 76 підтримку чату бажано відключити;
ping host: port - пінгувати сервер за вказаним портом;
heartbeat - посилає status packet на WON master servers;
rcon x - посилає команду віддаленого управління на інший server / proxy;
rcon_address IP: Port - встановлює IP-адресу для віддаленого управління;
rcon_password string - встановлює пароль для віддаленого керування сервером;
rate 10000 - задає ширину каналу (від загального), відведеного ігровим сервером під HTLV Proxy. Значення задається секунда на байт (у наведеному прикладі 10 Кb / s);
updaterate n - встановлює кількість апдейтів в секунду, що посилаються сервером на проксі;
maxclientrate n - виставляє максимальну ширину смуги (швидкість передачі даних) до спектаторам;
loop 0 / 1 - якщо виставлено 1, то клієнти залишаться підключеними після від'єднання проксі від гри і остання гра буде повторена;
multicast 0 - перемикає HLTV Proxy на Unicast. Якщо ви не впевнені чи підтримує ваш провайдер Multicast, то краще нічого тут не чіпайте. Інакше введення неправильного значення збільшує час підключення. Якщо ви все ж таки маєте в своєму розпорядженні точної інформації, то для включення Multicast пропишіть "multicast 1". connectip 234.5.5.1 і gameip 234.5.5.2 - актуальні толmко для Multicast і тому не змінюються Proxypasswort - застосовується для авторизації коментаторів. У цьому випадку в консолі вводиться commentator пароль, після чого відкривається можливість коментувати хід гри за допомогою голосової підтримки (Voice Chats). Все працює за принципом «Горця» - коментатор може бути тільки один. connectip IP: Port - встановлює class D IP для multicast connect group (default 234.5.5.1:27025);
gameip IP: Port - встановлює class D IP для multicast game group (default 234.5.5.2:27025);
cmdlist - показує всі команди проксі;
status - друкує інформацію про всіх активних модулях;
exec filename - завантажує. cfg файл;
record filename - записує всі ігри у файли. Після зміни картки автоматично начинаєтcя запис нового файлу (записи пронумеровуються від імя1.dem до імя99.dem);
playback filename - починає показ раніше записаного демо;
fakeloss x - симулює Fake-Loss (стандарт 0.0)
fullupdateinterval x - задає частоту отруєння клієнтові не компримированих пакетів (стандарт 20; задається тільки для Multicast)
port x - ставить порт для HLTV Proxy (стандарт 27020)
multicastttl x - визначать значення (Time To Live) для Multicast-пакетів що посилаються HLTV Proxy
highpriority - ставить високу системну пріоритетність HLTV Proxy
nomaster - відключає WON-реєстрацію і тим самим робить HLTV-Proxies видимим тільки для тих, хто знає IP адреса.
maxclients x - кількість фіксує клієнтів, які можуть під'єднатися до HLTV Proxy (максимальна кількість 128). Це значення повинне бути виставлено відповідно до ширення виділеного каналу (один клієнт використовує приблизно 3 kb / s; потужність заліза теж має значення).
maxframes x - задає мінімальний розмір Frame-буфера (стандарт 2400 (2 хв.). Розраховується це таким чином: updaterate множиться на час бажаної амортизації (20x120 = 2400).