Leet | Дата: Пт, 16.12.2011, 13:58 | Сообщение # 1 |
Повідомлень: 116
| Історія створення Counter-Strike:Source
Counter-Strike: Source (CSS) останнє оновлення Counter-Strike від Valve. Це повний порт Counter-Strike, на нашумілий новий движок Valve - Source. Уявіть собі оригінальний CS, з графікою і фізикою рівня 2004 року.
CSS буде безкоштовно поставлятися разом з Half-Life 2. Завдяки можливостям нового движка розробники можуть безболісно збільшувати ігрові простору в десятки разів у порівнянні з оригінальними картами CS. Один із задумів Valve - створити рівень представлюящій з себе повноцінні джунглі. Однак на момент релізу гри в постачанні будуть йти такі оновлені карти: de_dust, de_dust2, de_aztec, de_chateau, de_cbble, cs_havana і cs_italy. Втім після виходу CSS Valve обіцяє завалити нас новими, ще не бачені картами.
Отже, що ж обіцяють розробники:
Повністю портовану CS на HL2 Source Engine
Оновлені карти
Оновлена графіка
Оновлена фізика
Нові графічні ефекти
Нові моделі
За словами людини, якому першим вдалося пограти в Counter-Strike: Source, геймплей виглядає так:
У CSS присутній прекрасна фізика, що піднімає планку реалістичності гри на новий рівень. «Графічні можливості движка Source залишають FarCry далеко позаду», говорить щасливчик. Гра буде підтримувати наземні і повітряні види техніки, однак поява їх на картах буде залежати тільки від потужності ігрового сервера. Велике враження справило дію нових сліпучих гранат і стрілянина з кулемета M249 Para.
Після корейської презентації CS: Source, ще один гравець поділився своїми враженнями:
Мушу сказати, що я не відчув сильних відмінностей у грі між новою і поточною версією CS. Нові фізика і графіка вносять помітні поліпшення, але цього не було достатньо, що б шокувати мене. Як і було сказано, це просто CS на новому движку - навіть не спроба створити Counter-Strike 2.
Фізика виглядає круто, свіжо і додає реалізм у гру. Графіка, неперевершена. Я думаю, що новий de_dust2 - карта, на якій видно справжня міць движка Source. Я спробував зняти кілька фотографій з екрану, але вони вийшли розмитими.
Однак версія, в яку мені вдалося пограти - все ще знаходиться в розробці. Можна вибрати тільки одну модель за кожну сторону. Є відсутні зброю і анімація перезарядки. Помітив деякі глюки з радіокомандами і анімацією смерті. Як би там не було, то, що я сьогодні побачив - виглядало здорово. З нетерпінням чекаю завершення робіт над CSS.
Інтерв'ю з Erik Johnson і Jess Cliffe німецькому журналу PC Games
Ми розглядаємо проект CS Source, як подальший крок в розвитку вже існуючого Counter-Strike, тому я думаю, що було б не зовсім доречно, представляти його як продовження. Це можливість для гравців випробувати стару гру, в яку вони грали на протязі багатьох років, на новому движку Source. По крайній мірі спочатку не буде ніяких нових елементів геймплея і великих відступів від курсу оригінальному Counter-Strike.
|
|
| |