Сенс гри полягає в тому, що терористи повинні втекти від контрів. У допомогу терористам дається 2 сліпових гранати і одна димова (яка заморожує контра), а у Контрів ніж, щоб зарізати терорів. Перескакуючи з будинку на будинок, з сходів на сходи ведеться гонитва, в якій повинен залишитися в живих тільки один! Це своєрідний паркур тільки в кс.
І так що у нас в новій версії:
У цьому моді в нас відразу підтримує статистику стрибків, таку як:
-LongJump
-HighJump
-WeirdJump
-CountJump
-Double CountJump
-Multi CountJump
-Drop CountJump
-BhopJump
-Drop BhopJump
-Standup BhopJump
-Drop Standup BhopJump
-LadderJump
-LadderBhop
Покращена статистика LJ:
-Дистанція
-Напрямок (вперед, назад, убік)
-Максимальна швидкість і зміні швидкості
-PreStrafe
-Кількість стрейфов
-Попадання в стрейф (Sync)
Статистика стрейфов:
-Максимальна швидкість PreStrafe
-Попадання в PreStrafe
Показує лінію стрибка
Іщіт скрипти
Статистика падіння
Top 10 всіх стрибків
Можливість зберегти або скинути стату кожної карти
Звуки:
-Impressive
-Perfect
-Godlike
-Dominating 1 ( якщо нове місце в топі після Perfect)
-Dominating 2 ( якщо нове місце в топі після Godlike)
-Rampage (після 3 Godlike)
-Holy Shit
Визначаємо чіти (surfing, trigger_push, func_trains, etc.)
Виявлення чекпоінтів
Включення \ вимкнення можливостей:
-Поточна швидкість
-Статистика стрибків
-Статистика стрейфов
-Повідомлення про стрибки в чат -
-Інформація про спостерігачів
-Звуки при стрибках
Скидання всіх стрибків або тільки одного виду
Cvar який може зробити статистику тільки для однієї команди
Прописуємо в server.cfg:
edgefriction 2
mp_footsteps 1
sv_cheats 0
sv_maxspeed 320
sv_stepsize 18
sv_maxvelocity 2000
Прописати ігрокам в консолі (необовязково):
developer 0
fps_max 101
cl_forwardspeed 400
cl_backspeed 400
cl_sidespeed 400
Cvars:
hns_enable 0 / 1 - плагін працює \ не працює
hns_gamename H "n" S - назва в закладці Гра
hns_skyname blood - назви неба
hns_lights az - ставимо темряву \ яскравість на карті, за замовчуванням: m
hns_voice vox / fvox - ставимо голосування за час, який Т можуть тікати а СТ стояти на місці
hns_timer 0-15 - час тікання
hns_switch 0 - unlimited - скільки раудов повинні програти СТ щоб помінятися командами
hns_slash 0 - unlimited - після яких раундів СТ можуть використовувати удар ножа, який стоїть на праву кнопку миші
hns_noflash 0-2 - не сляпяться у нас 1 = Убагающіі, 2 = Догоняющіі
hns_removeweapons 0 / 1 - видалити врожаю після падання
hns_block_kill 0 / 1 - вбивати за блок
hns_block_chooseteam 0 / 1 - дозволити вибирати команду
hns_footsteps 0-2 - 1 = тікають без кроків, 2 = Догоняющіі
hns_hudcolor red green blue - колір HUD повідомлення
hns_fadecolor red green blue alpha - колір повідомлення при відліку часу коли, при втеча
hns_textcolor color - колір тексту (Available: red, green, blue, grey, yellow)
hns_hiders_knife 0-1 - видимість ножа у наздоганяючих
hns_hiders_flashbangs 0-3 - кількість флешок у наздоганяючих
hns_hiders_smokegrenade 0 / 1 - кількість диму у наздоганяючих
hns_hiders_hegrenade 0 / 1 - кількість бойових гранат у наздоганяючих
hns_seekers_armor 0-255 - кількість броні у тікають
hns_seekers_flashbangs 0-3 - кількість флешок у убенающіх
hns_seekers_smokegrenade 0 / 1 - кількість диму у тікають
hns_seekers_hegrenade 0 / 1 - кількість бойових гранат у тікають
hns_msg_timer message - ваше повідомлення у відібраних при втеча
hns_msg_timesup message - ваше повідомлення при кінця час тікання
hns_msg_hiders message - повідомлення, коли виграли догоняющіі
hns_msg_seekers message - повідомлення, коли виграли втікающі
hns_msg_switch message повідомлення, коли команди міняються автоматично
hns_teamsemiclip 0 / 1 - проходимо крізь своїх чи ні.
Поділитися...