Відображення втрати НР біля прицілу.
Особливу відміну плагіна, від інших подібних - це кольори, що відображаються біля прицілу!
Опис кольорів втрати НР:
- Жовтий - дружній вогонь
- Червоний - отримали шкоди
- Синій - завдали шкоди
- Зелений - самоушкодження
- Білий - об'єкти, які заподіяли шкоду (наприклад, вибух бомби)
- фіолетовий - невідомий джерело шкоди
- блакитний - тендітні предмети (при нападі)
- рожевий - заручники (при нападі)
Необхідні модулі:
- AMXMODX
- Fakemeta
- HamSandwich
Історія версій:
2.0 - added display of dealt damage - damage is displayed to breakable objects, hostages etc.
2.0b - combined the damage event with player prethink event, so damage is displayed,
even when not inflicted by damage event( eg. monstermod ),
removed need of cstrike module, and added a cvar "dd_teamdisplay" to toggle team checking
2.0a - restarted project with a new approach
hooked player prethink to check hp in every frame
1.4 - fixed team indication in cstrike
1.3 - removed team coloring to make plugin applyable to mods other then cs
turned back to switches to increase sourcecode's readability
1.22 - removed some variables to reduce resource usage
1.21 - added team specific colors( T = red, CT = blue, OTHER = magenta ) in both harm and damage
1.2 - turned switches into ?: statements and clearing out a few variables this way
1.11 - more optimalization and extracting datas, restructuring if cases, turning them to switches
1.1 - optimazed code, added friendly fire coloring in damage, plus damage HARM non players
1.0 - started project: indicating friendly fire(yellow), normal fire(blue) and damage(red)
Плани на майбутнє:
- Додати Cvars на зміни кольору.
джерело тут...
Поділитися...