Плагін багатофункціональний, міняє фізику гри і додає цікаві можливості
Що він уміє:
* для CS відключає обмеження на установку значень, відмінних від значень по-умолчанію, таких серверних змінних, як: sv_accelerate, sv_stopspeed, sv_friction; тобто тепер можете встановити будь-які свої значення
* може відключити пошкодження при падінні гравця
* може призначити своє пошкодження при падінні (як в HLDM при нульовому значенні змінної mp_falldamage)
* додає можливість утрати гравця при сильному ударі довбешкою об стелю!
* при падінні на іншого гравця його можна пошкодити/убити і вам буде зарахований фраг!
Змінні: (помічені)
[CS] - тільки для Cs/cz мода)
[CS] my_accelerate - перевизначає значення змінної sv_accelerate; 0 - відключити перевизначення (тобто використовувати жорстко встановлене значніє грою), 5 - аналогічно використанню 0 (за умовчанням - 10);
[CS] my_stopspeed - перевизначає значення змінної sv_stopspeed; 0 - відключити перевизначення (тобто використовувати жорстко встановлене значніє грою), 75 - аналогічно використанню 0 (за умовчанням - 100);
[CS] my_friction - перевизначає значення змінної sv_friction; 0 - відключити перевизначення (тобто використовувати жорстко встановлене значення грою), 4 - аналогічно використанню 0 (за умовчанням - 4);
my_falldamage - встановлює пошкодження при падінні; 0 - відключити пошкодження при падінні -1 (мінус один) - включити стандартний режим пошкоджень, визначений грою (за умовчанням - 10);
my_safefallspeed (за умовчанням - 580);
my_raisedamage (за умовчанням - 5);
my_saferaisespeed (за умовчанням - 190);
my_fallimpulse - встановлює пошкодження при падінні на іншого гравця; 1.0 - робити при падінні на іншого гравця пошкодження, рівні пошкодження при падінні, 0.5 - робити половину від пошкодження при падінні, 10.0 - робити в 10 разів більше пошкодження від пошкодження при падінні (якщо max_health гравця рівний 100 і my_falldamage рівний 10, тоді гравець під падаючим буде убитий), 0.0 - відключити утрату гравцеві при падінні на нього (за умовчанням - 1.0). ну і треба розуміти, що якщо my_falldamage 0, то ні про які пошкодження при падінні на гравця говорити не доводиться
[CS] my_maxspeed - встановлює постійну максимальну швидкість гравця незалежно від типу зброї, яку він вибрав; значення застосовується при старті карти, а також при зміні зброї гравцем; 0 - для максимальної швидкості бігу (використовуватиметься значення змінної sv_maxspeed) -1 (мінус один) - відключити (тобто використовувати оригінальні правила гри);
Поділитися...