Можливості плагіна:
- уповільнення гравців залежно від кількості поранень в ноги і переносимої амуніції (враховується все, включаючи патрони)
- смертельно поранені гравці поступово гинуть, кровоточат, якщо поранення із зовнішньою раною, і залишають сліди крові на землі
- візуальні і звукові ефекти при пораненнях різного типу
- оглушення при вибуху flashbang
- реальні звуки кроків: чим нижче швидкість, тим нижче частота кроку, при швидкості менше 10 звук кроків зникає
Необхідні модулі:
Fakemeta
Змінні:
amx_reality (1 - вкл., 0 - викл. плагін, по-умолчанію "1")
real_bleed (1 - вкл., 0 - викл. криваві ефекти, по-умолчанію "1")
real_hplose (втрата життів від одного поранення за певний час (період втрати HP), за умовчанням "1", "0" - відключити опцію)
real_hptimelose (період втрати HP, за умовчанням "2")
real_speedlose (падіння швидкості на один кілограм маси амуніції, за умовчанням "5", "0" - відключити опцію)
real_steps (1 - вкл., 0 - викл. звук кроків, створюваних плагином)
real_flashed (1 - вкл., 0 - викл. ефект від flashbang, дзвін у вухах і тимчасова глухота)
real_damaged (1 - вкл., 0 - викл. ефект від пошкодження кулею - фейд, стукіт серця і важке дихання або вибухом - втрата координації, трясіння, серцебиття, дихання, дзвін, тимчасова глухота)
!!!змінення змінних набувають чинності після рестарту або при зміні карти!!!
Приклад розрахунку швидкості:
допустима сумарна вага переносимої амуніції рівний 6 кг, означає падіння буде расчитано так: newspeed = defaultspeed - 6кг*real_speedlose
значення мас узяті з достовірних джерел (сайти фірм виробників зброї, патронів і так далі і тому подібне) і повністю відповідають дійсності
Якщо змінна real_steps рівна "1", стандартні кроки потрібно відключити (mp_footsteps 0)
Поділитися...